Titulní Strana

OPPA - Nová příležitost

Hezký den,

Communio 90x80 AC webjsme společnost, která získala grant na realizaci serii besed na téma: Rodičovská dovolená jako "nová příležitost"

Besedy probíhaly ve 12 pražských centrech a byly rozdělené do 2 modulů. Celkem 10 besed + 2 shrnutí (na konci každého modulu). Po absolvování alespoň 8 besed získala účastnice/účastník certifikát a brožurku se všemi informacemi. 

Projektu se celkem zúčastnilo 159 zájemců a úspěšných absolventů bylo 144.

V centrech bylo pro děti zajištěno hlídání a každá beseda trvala 2 hodiny. V průběhu celého projektu měli účastníci přístup na web stránky www.mcentra.cz, kde s dotazy pomáhala odborná garantka.

Seznam center, které se projektu zúčastníly:

MC Veverka, Praha 3, http://www.mcveverka.cz

MC Pecička, Praha Karlín, http://www.volny.cz/pecicka-cid/

U motýlků, Praha Kunratice, http://www.umotylku.cz

MC Dubínek, Praha 10, Dubeč, http://budulinek.iprostor.cz/MCDubinek.htm

RC Měcholupský Rarášek, Praha 10, Horní Měcholupy, http://rarasek.iprostor.cz/stranka-1.htm

MC Balónek, Praha 4 - Lhotka, http://www.mcbalonek.cz

RK Ulitka, Praha 3, http://www.rkulitka.cz

MC Studánka, Praha Zličín, http://www.mcstudanka.cz

MC MUM, Praha - Horní Počernice, http://www.rcmum.cz

KC Kampa, Praha 1, http://www.kckampa.eu

RC Kamarád Chameleon, Praha Košíře, http://www.kamaradchameleon.cz 

Lip centrum, Praha Kobylisy, http://www.lip-centrum.cz

Děkujeme všem účastnícím projektu (celkem 159), které se s námi od ledna 2014 zúčastnili serie seminářů a zasílali podnětné příspěvky a názory. Máte-li zájem se o projektu dozvědět více informací, kontaktujte buď nás emailem (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.) nebo přímo zúčastněná mateřská/rodinná centra. 

MCentra

  • Exklusivní spolupráce s mateřskými/rodinnými centry, která umožňuje klientům oslovit ženy s dětmi (nejen) na mateřské dovolené a to v prostoru, kde si děti hrají a mají svůj program
  • Communio, s.r.o. pod hlavičkou MCentra spolupracuje s jednotlivými mateřskými/rodinnými centry v oblasti komerčních besed
  • Matky v centrech tráví průměrně 2 hodiny a centrum navštěvují minimálně 1x týdně
  • Během návštěvy jsou plně „vtažené" do maminkovské role a tudíž velmi vnímavé k tématům, které je zajímají. Tj. role: žena-matka-dítě....
  • Reklamní působení je v tomto prostředí bez jakýchkoli dalších vjemů a tudíž velmi cílené

Modul indoorová reklama

Celorepubliková nebo vámi zvolená regionální síť mateřských center nabízí

  • exklusivní umístění letáčku formátu DL, A3-A5  v prostoru centra (prostor herny, tělocvičny, občerstvení)
  • exklusivní umístění vašich propagačních materiálu a vzorků v prostoru centra (občerstvení, receptce, kuchyňka)
  • zvýhodněné prodloužení kampaně nebo opakování kampaně
  • produktovou exklusivitu